Okategoriserade

Livet på sin spets

Brutal träningsvärk sen i måndags! När väckarklockan ringde skulle jag helst velat sova några timmar till och när jag ändå försökte ta mig upp ur sängen så protesterade kroppen både här och där. I badrummet lyckades jag knappt lyfta armarna för att fixa håret. Musklerna som jobbade i chinsen i måndags har tillfälligt blivit alldeles för korta!

Igår ledde jag mitt spinningpass igen som sig bör på tisdagar. Gillade mitt pass från första gången jag körde och jag blir mer och mer förtjust i det. Igår var det ett extra kul gäng att köra med, riktiga slitvargar!

Igår fick jag också veta att min farfar ramlat och fått åka ambulans till sjukhuset. I såna här lägen så känns det verkligen långt mellan Stockholm och Örebro. Läskigt att inte till en början få tag på honom och inte veta hur pass allvarligt det var. Jag tänker mycket på livet och dess vändningar och hur min egen vardag kommer se ut om jag en dag blir 85 år…

Med dessa känslor i kropp och huvud tittade vi på en väldigt bra film igår, Crash (2004). Fick mig att ännu mer tänka på vad jag prioriterar i livet och vad som faktiskt betyder något. Mycket sevärd!

20140129-060909.jpg

Vad är värdefullt i ditt liv?

Lämna en kommentar