bilder, löppass

Underbara bloggare

Veckan började med tisdag-torsdag på kurs med jobbet. Sen var det dags att bege sig till Kårsta och hälsa på Magda med familj! Vi sprang en sväng igår efter att vi ätit jättegoda pannkakor som Piratfarsan lagat. Det var så skönt att hälsa på ute på landet och bara varva ner lite efter långa och intensiva dagar tidigare i veckan. Behöver jag säga att jag somnade direkt och sov mycket skönt nere i gillestugan?!!

Löpning:
Distans: 9 km
Tid: 60 min

Vi tog det i lugnt prattempo, även om jag kände mig väldigt ovan att prata och springa samtidigt!! *flås flås*

Idag var det underbart väder med strålande sol och sommarvärme! Jag provade att hoppa på deras studsmatta, vilket är väldig jobbigt insåg jag! Imponerad av alla barn som hoppas och studsar runt i dessa i flera timmar!

Tack Magda med familj för all mat och umgänge, det var väldigt trevligt att hälsa på er!!

Just nu sitter jag på tåget hem mot Örebro igen. Men innan jag satte mig på tåget åt jag en god lunch på Hötorgstrappan med Frida. Träningsbloggare som sig bör så avhandlades det en hel del träning, men också lite annat om livet (tro det eller ej). Tack för lunchsällskap Frida!! Lycka till med Valborgsfirandet 🙂

När jag kommer hem ska jag egentligen bara hem och vända, är bjuden på grillkväll ikväll! Mums!! Lyxigt att bara åka runt hos andra och äta 😉

Trevlig Valborg allesammans!!