flummeri

Längtar!!

Imorgon har jag lite halvsovmorgon, börjar klockan 9. Insåg att jag skulle kunna testcykla lite på mitt nykomponerade spinningpass innan det. Jag längtar massor!!! Det är nästan så jag tror att jag har världens bästa spinningpass på g!! *blink*

Bäst jag skyndar mig i säng så det snart blir morgon!!

Friskis&Svettis, spinning

Morgonstund har guld i mun!

Igår frågade en kollega om jag skulle gå på morgonspinningen idag. -”Eeeh, egentligen inte…” Men jag är ju inte den som bangar på en sån trevlig idé! Så klockan ringde strax före 06 imorse och det kändes som jag sov som allra bäst. Hade jag inte bestämt träff med honom hade jag nog stängt av klockan och somnat om!

Benen mådde inte riktigt på topp efter gårdagens styrkepass, så det kändes som världens jobbigaste spinningpass idag! Very swettish! Efteråt ville han köra lite styrka, och jag bjöd in till en visning av mitt cirkelstyrkepass. Jag försökte dock hitta på lite nya övningar till mig själv till muskler som jag inte hade ont i och hade tränat igår. Gick ganska bra faktiskt! Blev lite tricepspress, draken (ben/balansövning), hantellyft och lite fler jämfotahopp.

Så klockan 8.30 hade vi tränat både kondition och styrka! Naaajs! Dock försvann min förmiddag alldeles för fort när jag fortsatte leta musik och mixa inför ett nytt spinningpass. Nu är det hög tid att börja röra mig mot jobb och kvällspasset!