Friskis&Svettis, spinning

Det börjar likna nåt!

Det brände rätt rejält i benen på spinningpasset, men det känns riktigt skönt att ha värmt igenom dem ordentligt nu så det värsta kan släppa! Tror det redan känns bättre. För övrigt ett mycket härligt spinningpass och riktigt svettigt! Den fruktansvärda tröttheten som jag kände innan passet släppte och jag kände verkligen träningsendorfinerna i kroppen när passet var över! Ny energi till min kropp!! Yeah!!

Nu är det nog bäst att ta tag i lite packning. Men vad behöver man egentligen fem dagar i Stockholm i en tom lägenhet??

Uppladdning innan passet, baguette med kycklingröra! Mumsigt!

tankar

Det är mycket nu

En helg full av jobb och massa annat planerat dessutom. Helst skulle jag vilja gå och sova nu, ögonlocken är tunga! Men istället tar jag en latte och fixar lite lunch. Skulle behöva packa en del också, imorn drar jag till Stockholm för lite nöje mån-tis och jobb ons-fre. Och snart är det dags att gå till mitt underbara Friskis och inviga söndagskvällen med att leda spinning!! Sista ordinariepasset på Kvarnen, nästa vecka får jag leda i de superfina lokalerna på Öster!!!