drömmar

Charmtroll

Åååh! Vill flytta in i detta hus NUU!

huset

Tror jag… Vill jag ut på landet?? Var på en visning utav huset i lördags. Om ni tycker det verkar charmigt på bilderna så är det ingenting mot hur charmigt det är i verkligheten. Men som sagt, är jag redo att lämna staden? Mina kostnader kommer öka mellan 2500-3000 i månaden för att bensinräkningen framförallt kommer stiga! Jag kommer få ca 3 mil resväg till jobbet om jag skulle flytta dit. Men jag kommer att få ett lantkök som jag drömt om sen jag minns inte när och dessutom ingår det vedspis! Hmm!

Om man inte redan har bekymmer så är det lätt att skaffa sig!! *suck* Någon som har en pro/contra lista på att bo på landet vs bo i stan??

2 reaktioner till “Charmtroll”

  1. Vad fint!!
    Verkar mysigt att bo på landet på sommaren. Annars är jag stadsmänniska och skulle nog få lappsjuka på landet tror jag. Men jag vet inte då jag aldrig bott på landet.

  2. Jag ska inte cykla tjejvättern utan Halvvättern 🙂 Inte så lätt att hålla koll på alla lopp hit o dit 🙂 Startar o slutar i Motala. Åker längs Vättern ner till Ödeshög o viker av österut o upp mot Motala igen. Startar 9.40 på söndag.

    Ja ett par till som var förkylda på jobbet, inte bra. Har varit hemma o vilat ikväll oxå. Ska lägga mig tidigt oxå. Får definitivt inte bli sjuk!

    Ja förstår att det lockar. Svårt det där att veta när man ska ta steget om suget finns. Precis nä skotta en massa snö för att ta sig ut är ju inte så skoj. Tur att vi har så milda vintrar då 🙂

Lämna en kommentar