tankar

Motala tur och retur!

Idag tog jag med mig Björn för en dagstur till Motala för att spana in alla som körde Halvvättern idag! Och så klart spanade vi efter Malin som jag visste skulle köra! Det var riktigt inspirerande att titta på alla cyklister och spana in alla snygga cyklar! Jag hade lagt cykelbegäret åt sidan för ett tag men nu har jag snart inget val längre, jag MÅSTE köpa en cykel!!

Obligatorisk fikapaus vid Stora Hammarsundet:
fika
fika

Snygg takprydnad? Jag skrattade gott när jag fick syn på den!
taket

Vi tog reda på vad Malin skulle få för sluttid, och när vi frågade så hade hon inte kommit fram till Skänninge. Den beräknade sluttiden skulle bli 15:48. Så vi knallade ner och stod beredda från ca 15.15. Strax efter att klockan passerade 15.30 så tyckte jag mig se något bekant! Och precis när hon susade förbi så insåg jag att det var Malin! Tyvärr hann jag aldrig reagera och heja på, men vilken insats hon gjorde!!! 15 mil på under sex timmar!!!! Starkt jobbat Malin!! Och hon såg ju knappt trött ut när vi kom ikapp henne efter målgången heller!! Tyvärr inga bilder på henne, men det förväntar jag mig att vi kommer att få se inom kort på hennes blogg!! 😀

2 reaktioner till “Motala tur och retur!”

  1. Jättekul att du tog emot mig i målet!!! Blev jätteglad!
    Ja du måste bara köpa en cykel, det är fantastiskt roligt!!! Jag är frälst 🙂

Lämna en kommentar