tankar

Blogger Boot Camp

Aj aj! Jag har onda aningar i kroppen! Kom hem från jobbet och sov som en stock i minst två timmar, frös under duntäcket och känningar i halsen. Vad hände liksom? Jag går nu och lägger mig tidigt efter ett par värktabletter och hoppas på det bästa. Jag KAN INTE bli sjuk nu med årets träningshelg framför mig!!!!

Är det förresten någon som läser min blogg som jag har chansen att träffa i helgen på BBC?

PS. Har cyklat till jobbet på min racer både fredag, måndag och idag. Jag bara svischar fram! Det är så kul!! Hoppas jag känner mig bättre imorn så det bara är att fortsätta svischa!! 😀

7 reaktioner till “Blogger Boot Camp”

  1. Jag håller tummarna för att du inte blir mer krasslig utan bättre till helgen!

    Ja, det är en racer som jag har köpt (eller som jag kommer köpa nästa vecka). Känns som det behövs om jag skall cykla Vätternrundan 2011..:)

  2. Andra gången jag är inne på din blogg, så jag vet inte om det kallas att läsa. Men kommer nog läsa här i fortsättningen 😉 Ses till helgen! Du får kurera dig us å att du inte blir sjuk!

    Jag vet inte hur dom delat upp cykelklasserna, vet bara att båda är fulla.

  3. Nej, men vilken mardröm. Inte bli sjuk till Blogger Boot Camp!
    Hoppas du känner dig piggare nu?
    Jag kommer till BBC!

Lämna en kommentar